سوالات متداول بیمه

برخط بیمه برخط / www.barkhatbime.com / logo11 e1680985151899
1برخط بیمه دات کام چگونه کار میکند ؟

برخط بیمه دات کام یک سامانه آنلاین برای مقایسه، کسب آگاهی مدیریت و سفارش بیمه است. در برخط بیمه دات کام یک تیم از کارشناسان در زمینه‌های IT، مارکتینگ، مالی و حقوقی جمع شده‌اند تا تجربه‌ی جدید از صنعت بیمه را به کاربران نشان دهند. به همین منظور تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتری در برخط بیمه دات کام به صورت شفاف و رایگان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. برخط بیمه دات کام برای ارائه‌ی خدمات بیمه ای با شرکت‌های بیمه مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می کند و در نهایت تمامی فرآیند ها توسط عاملان رسمی و حرفه ای کنترل می‌شوند.

به همین دلیل دریافت خدمات از برخط بیمه دات کام اساساً مطمئن است. اما رابط کاربری شما در برخط بیمه دات کام به صورت دیجیتال است. تمامی اطلاعاتی که از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت برخط بیمه دات کام به دست می‌آورید، رایگان است.

2چرا از برخط بیمه استفاده کنم ؟

با برخط بیمه دات کام شما می‌توانید تمامی بیمه‌های خود را به صورت شفاف در یک حساب کاربری در اپ یا وب‌سایت تحت کنترل داشته باشید. به بیان دیگر مدیریت بیمه با برخط بیمه دات کام آسان خواهد بود. علاوه بر این، شما می‌توانید همواره در برخط بیمه دات کام از مشاوره‌ی کارشناسان ما و تیم پشتیبانی، به وسیله تلفن، چت یا ایمیل برخوردار شوید. تمام این خدمات در برخط بیمه دات کام رایگان بوده وبرای همیشه رایگان خواهد ماند. در برخط بیمه دات کام ضمانت می‌کنیم که کلیه اطلاعات و خدمات جانبی با حفظ صداقت و بی‌طرفی در اختیار شما قرار بگیرد. سیستم به صورتی طراحی شده است تا بهترین قیمت ممکن را متناسب با نیاز شما ارائه نماید.

3آیا برای استفاده از برخط بیمه باید هزینه پرداخت کنم ؟

خدمات اپ و وب‌سایت ما به صورت کامل رایگان می‌باشد. ما برای حفظ بی‌طرفی کارشناسان خود، سیستم درآمد آن‌ها را بر اساس حقوق ثابت تعریف کرده‌ایم و نه فروش بیشتر. با توجه به این موضوع، آن‌ها موظفند که همواره به دنبال ارائه بهترین و مفیدترین پیشنهادات ممکن به مشتریان باشند. به عبارتی دیگر کارشناسان ما از فروش بیمه هیچ کمیسیونی دریافت نمی‌کنند بنابراین هیچ فشاری برای فروش بیشتر متوجه کارشناسان ما نیست. نهایتاً طی قرارداد داخلی شرکت برخط بیمه دات کام با شرکت‌های بیمه بابت فروش هر بیمه، مبلغی به برخط بیمه دات کام تعلق می‌گیرد اما بخش کارشناسی و مشاوره برخط بیمه دات کام برای همیشه مستقل از واحد مالی شرکت فعالیت خواهد نمود. برای ما بسیار مهم است که کارشناسان تمام اطلاعات خود را در زمینه‌ی قیمت و شرایط بیمه، بدون هیچ جانب داری در اختیار مشتری قرار دهند. مشتری در این سیستم می‌تواند بهترین بیمه ممکن را از نظر تناسب قیمت و خدمات دریافت نماید.

4آیا برخط بیمه زیرمجموعه یک شرکت بیمه ای است ؟

ساختار برخط بیمه دات کام و سیستم کسب درآمد برخط بیمه دات کام به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند به طور مستقل فعالیت نماید. این موضوع از این بابت دارای اهمیت است که بتوانیم خدمات را در بی‌طرفی کامل در اختیار مشتری قرار دهیم. اکنون ما مدعی هستیم که برخط بیمه دات کام کاملاً مستقل است زیرا ما متعلق به هیچ یک از شرکت‌های بیمه نیستیم.

کارشناسان بیمه‌ای برخط بیمه دات کام یک حقوق ثابت و بدون وابستگی به کمیسیون فروش دریافت می‌کنند. بنابراین آن‌ها در توصیه‌های خود از شرکت‌های بیمه و نحوه مشاوره هیچ تأثیری نمی‌پذیرند و شما می‌توانید با دقت کافی این پیشنهادات را بررسی کنید تا بهترین راه حل متناسب با نیازهای شما پیدا شود.

5چقدر طول میکشد بیمه من صادر شود ؟

درخواست‌هایی که در روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21 ثبت می‌شوند طی همان روز صادر خواهند شد. تمام درخواست‌هایی که در روز پنجشنبه و جمعه تا ساعت 19 ثبت شوند طی همان روز صادر خواهند شد.

درخواست‌های بیمه‌ایی که جهت صدور نیاز به بازدید دارند شامل بندهای فوق نبوده و صدور بیمه‌نامه بعد از هماهنگی و بازدید مورد بیمه انجام خواهد شد. درخواست‌هایی که خارج از زمانهای فوق ثبت شوند در ابتدای اولین روز غیر تعطیل رسمی در دست اقدام قرار خواهند گرفت. با توجه به نیاز کاربر طی فرآیند خرید زمانهایی جهت دریافت بیمه‌نامه پیشنهاد میشود که برخط بیمه دات کام متعهد است بیمه‌نامه را طی زمان درخواستی مشتری ارسال نماید.