درباره برخط بیمه

فهرست مطالب

برخط بیمه دات کام چیست ؟

برخط بیمه دات کام  ، سامانه آنلاین مقایسه و خرید بیمه نامه است که شما به کمک آن می‌توانید تمامی اطلاعات مرتبط با موارد صدور ، تمدید و مقایسه بیمه ای از جمله قیمت ، میزان پوشش بیمه و دیگر اطلاعات کاربردی را مقایسه و آگاهانه خرید کنید.
برخط بیمه دات کام برای ارائه خدمات بیمه‌ای با شرکت‌های بیمه مجاز و البته معتبر ایرانی و طبق دستورالعمل ها و قوانین مورد تائید سازمان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است ، مجموعه “برخط بیمه دات کام ” با پشتوانه کارشناسان مجرب بیمه راه اندازی شده و کلیه فرایند های عملیات بیمه این سامانه زیر نظر کارشناسان مجرب این شرکت انجام می پذیرد.

شروع فعالیت

شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط امکان، شرکت سهامی خاص به شماره ثبتی 610845 مورخ اردیبهشت ماه سال 1402 از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طبق ماده 68 قانون تأسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بیمه گری مصوب 30/03/1350 در کلیه رشته های بیمه شروع به فعالیت در امور کارگزاری برخط بیمه مستقیم با نام تجاری برخط بیمه دات کام نموده است و دارای کد همکاری با کلیه شرکتهای بیمه دولتی و خصوصی در سراسر کشور می باشد.

انجام امور کارگزاری رسمی بیمه و مشاوره بیمه ای بر اساس قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بیمه گری و آیین نامه های مصوب شورای عالی بیمه، دستورالعمل های صادره از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین و مقررات از جمله فعالیت های این کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط می باشد.

چرا سامانه های کارگزاری بیمه مستقیم برخط ؟

با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و تمایل مردم به همگامی با پیشرفت تکنولوژی و همچنین استفاده از روش های خرید آنلاین جهت تسهیل و تسریع در فرایند خرید، سامانه های مقایسه خدمات و قیمت بیمه های کشور با عنوان سامانه های کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط راه اندازی شد، در راستای فراهم سازی شرایطی جهت بهترین خرید با پشتیبانی تمام وقت در سراسر کشور مجموعه امکان نیز به این حرکت پیوست و اکنون در خدمت شما مشتریان گرامی است.
برخط بیمه دات کام سامانه مقایسه و فروش آنلاین انواع بیمه‌های مورد نیاز مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه موتورسیکلت، بیمه مسئولیت، بیمه درمانی تکمیلی است که امکان خرید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای مشتریان فراهم نموده است.
با کمک برخط بیمه دات کام و با پاسخ دادن به چند سوال ساده می‌توانید تمامی اطلاعاتی که برای تصمیم گیری خرید بیمه‌نامه از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات نیاز دارید را مقایسه و بررسی نموده و از یک خرید آگاهانه و مطمئن بهره‌مند شوید.

خرید از برخط بیمه دات کامامکان ارسال بیمه‌نامه‌های خریداری شده را در مکان مورد نظر شما در سراسر کشور به صورت رایگان برای شما فراهم می‌نماید.


با برخط بیمه دات کام شما علاوه بر خرید بیمه‌نامه می‌توانید پیگیری خسارت‌های احتمالی خود را نیز انجام دهید. برخط بیمه دات کام آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص شعب پرداخت خسارت، نحوه دریافت خسارت و … می‌باشد.

برخط بیمه دات کام امکان ثبت زمان اتمام بیمه‌نامه‌های فعال را برای کلیه متقاضیان و دارندگان بیمه‌نامه از طریق سیستم تمدید بیمه‌نامه فراهم نموده است، تا در زمان انقضای بیمه‌نامه یادآوری به موقع جهت تمدید به مشتریان انجام شود.