بیمه اقساطی خودرو

فهرست مطالب

چگونه بیمه نامه اقساطی دریافت کنیم ؟

برخط بیمه دات کام آماده ارائه خدمات بیمه اقساطی ، شخص ثالث و بدنه می باشد.

خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه مهم‌ترین اقدام پس از خرید خودروی جدید است. باتوجه‌ به افزایش هزینه‌های بیمه، خرید اقساطی می‌تواند تا حد زیادی به کاهش هزینه‌های شما پس از خرید خودرو و یا تمدید بیمه قبلی کمک نماید. شرکت‌های بیمه مختلفی خدمات بیمه اقساطی خودرو را ارائه می‌کنند، اما هر کدام از این شرکت‌ها شرایط و پیچیدگی‌های خاص خودشان را دارند.

در سامانه برخط بیمه دات کام شرایطی مهیا شده است تا شما بتوانید راحت و بدون دردسر بهترین بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو را انتخاب نموده و سپس با شرایطی بسیار ساده و سریع ، هزینه بیمه نامه را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

شرایط بیمه اقساطی خودرو

به صورت کلی شرایط خرید بیمه اقساطی شخص ثالث و بدنه به این شکل است که بخشی از مبلغ کلی را در ابتدا واریز و بقیه مبلغ را طی چند فقره چک پرداخت می‌کنید؛ البته گزینه خرید بدون چک هم برای افرادی که به هر دلیلی قادر به ارائه آن نیستند، از طریق برخط بیمه دات کام فراهم شده است.
مهمترین مزیت خرید بیمه ماشین به صورت اقساطی این است که تنها با پرداخت بخشی از مبلغ بیمه می‌توانید بیمه نامه خود را دریافت کنید.

بیمه اقساطی بدنه

با خرید آنلاین بیمه بدنه اقساطی در وبسایت برخط بیمه دات کام  می‌توانید در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. برای انجام این کار ابتدا باید وارد سایت برخط بیمه دات کام  شوید. سپس اطلاعات مربوط به خودرو را در صفحه خرید بیمه بدنه وارد و سقف پوشش‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه بدنه اقساطی را بررسی و از میان آنها بهترین گزینه مدنظرتان را انتخاب کنید.

علاوه بر ضرورت بیمه شخص ثالث؛ داشتن بیمه بدنه به رانندگان کمک می‌کند تا در صورت وقوع تصادف، بخشی از خسارات وارد شده به بدنه خودروی خود را جبران کنند. هزینه بیمه بدنه هم مانند بیمه شخص ثالث افزایش چشمگیری داشته و خرید اقساطی آن در سال‌های اخیر بسیار مرسوم شده‌ است.
معمولا بیمه‌ بدنه اقساطی توسط چند فقره چک ضمانت می‌شود، اما در مجموعه برخط بیمه دات کام  می‌توانید بدون چک و سفته هم خرید کنید. برای این کار ابتدا وارد سایت برخط بیمه دات کام  شوید، سپس احراز هویت و امضای الکترونیکی خود را انجام دهید تا خرید بیمه‌نامه شما کامل شود.

بیمه اقساطی شخص ثالث

بر اساس قانون، خرید بیمه شخص ثالث برای تمامی رانندگان خودروهای سواری الزامی است. در صورتی که خودروی شما بیمه شخص ثالث نداشته باشد، مشمول جریمه‌های سنگینی خواهد شد. با خرید بیمه شخص ثالث اقساطی از مجموعه برخط بیمه دات کام  ، ابتدا فقط بخشی از مبلغ بیمه را پرداخت می‌کنید و مابقی را بسته به شرکت‌ بیمه مربوطه در بازه‌های زمانی مشخص‌ می‌پردازید. پس فقط کافیست بهترین بیمه اقساطی موردنظرتان را از میان گزینه‌های برخط بیمه دات کام انتخاب کنید.

برای خرید بیمه شخص ثالث قسطی بدون سفته و چک فقط نیاز به گذراندن چند مرحله ساده به شرح زیر است:

۱) انتخاب نوع و شرکت بیمه در سایت برخط بیمه دات کام
۲) انتخاب روش خرید اقساطی بدون چک برخط بیمه دات کام
۳) انتخاب بازه زمانی دلخواه تا سقف 11 ماه
۴) ورود به پنل برخط بیمه دات کام وام و پرداخت هزینه عملیات پس از احراز هویت
۵) تکمیل و تایید اطلاعات هویتی
۶) ارسال امضای الکترونیکی

پس از گذراندن این مراحل، خرید قسطی بیمه شخص ثالث به پایان می‌رسد و بیمه‌نامه شما صادر می‌شود.